Veelgestelde vragen

Home/Inspiratiefestival/Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer begint en eindigt het programma precies?

Het programma start vrijdag 26 oktober om 13.45 uur en sluit af op zondag 28 oktober om 9.30 uur met een gezamenlijke viering. Wat er daartussen gebeurt vind je in het blokkenschema. Uiteraard ben je vrij om later in te stromen of eerder te vertrekken. Voor de deelnemers die zondagmiddag blijven is een extra programma.

Zijn maaltijden en overnachtingen bij de prijs inbegrepen?

Maaltijden, overnachtingen en de overtocht per boot, dien je zelf te regelen. Onder Praktische Informatie vind je allerlei handige tips, adressen en links. Dieetwensen hoef je niet aan de organisatie door te geven.

Ik kan het programma niet goed lezen

Door op de afbeelding van het blokkenschema te klikken wordt deze geopend in een nieuw venster. Op deze manier kun je in- en uitzoomen om de verschillende onderdelen goed zichtbaar te maken. Bovendien kun je het bestand zo alvast opslaan, als je dat wilt.

Ik kan mij niet aanmelden

Op de pagina Aanmelden tref je het inschrijfformulier aan, waar je jouw gegevens invult. Zie je dit formulier niet, dan kan dit aan je internetbrowser liggen. De website werkt het beste met Mozilla Firefox, maar zou ook op andere browsers voldoende moeten werken. Kijk na of je de meest recente versie van je browser geīnstalleerd hebt op je computer.

Kan ik voor meer personen in een keer tickets bestellen?

Dit kan helaas niet. Voor iedere deelnemer dient een aparte aanmelding met bijbehorende betaling te worden gedaan. Doe dat dus na elkaar. Let ook goed op of je voor iedere inschrijving afzonderlijk hebt betaald, anders is deze ongeldig. Zie hieronder voor aanmelden van 8 en meer personen.

Aanmelden voor groepen vanaf 8 personen

Als je met een groep van 8 personen komt, gebruik je het aanmeldformulier voor een groep. Vul alle namen in en doen dan vervolgens de betaling voor de groep. Heb je dan nog meer personen? Die moeten met het individuele formulier worden aangemeld, een voor een. En de betalingen ook. Lees hiervoor de pagina met Aanmelden

Ik heb geen (betalings)bevestiging ontvangen

Als het goed is ontvang je twee bevestigingen per e-mail: een algemene bevestiging en een betalingsbevestiging via iDeal. Kijk altijd eerst of de e-mails niet in de map 'ongewenst' of SPAM terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, dan kan het zijn dat jouw e-mailadres verkeerd genoteerd is of dat er een ander e-mailadres is doorgegeven (bijvoorbeeld van de persoon die je heeft aangemeld).

Ook kan het voorkomen dat je wel een algemene bevestiging hebt ontvangen, maar geen betalingsbevestiging. Controleer of het bedrag van je bankrekening is afgeschreven. Is dit het geval, dan is het in orde. Is het bedrag niet afgeschreven, dan moet je je opnieuw inschrijven. Bij twijfel mag je altijd een e-mail sturen.

Waar moet ik betalen?

Na het invullen van het aanmeldformulier druk je op de knop ‘Versturen" waarna je op een volgende pagina komt. Hier staat een iDeal-logo waar je op moet klikken om te betalen. Er verschijnt een apart, kleiner scherm daarvoor. ga daar naartoe om de betaling te doen. Let op: jouw inschrijving is pas compleet als je je ticket ook hebt betaald.

Ik heb niet betaald

Heb je niet betaald? Dan is jouw aanmelding (nog) niet compleet, omdat je gegevens en betaling aan elkaar gekoppeld zijn. Vul het aanmeldformulier opnieuw in en let op dat je op het iDeal-logo, dat eronder verschijnt, klikt.

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

De tickets zijn virtueel: je ontvangt deze niet fysiek of per e-mail, omdat het festival op meerdere locaties plaatsvindt. Jouw inschrijving is voldoende. Wel is het nuttig als je zich bij aankomst kunt identificeren.

Zit jouw antwoord er niet tussen? Stuur je vraag dan per mail naar ons.

Mag een hond(je) meegebracht worden?

Check allereerst met je accommodatie of er een hondje mag overnachten. Voor de locaties van het programma: bij de kerken kan de hond buiten aangelijnd wachten, hoewel dit niet bij elke kerk op prijs wordt gesteld.